acoso escolar qué hacer

 

 

Teatre

 

L'àrea teatral té com a objectiu millorar la capacitat expressiva del cos. Treballa la desinhibició per superar problemes de timidesa. Ensenya empatia mitjançant jocs de rol per ser conscients del paper de assetjat i de assetjador. Persegueix la integració en el grup mitjançant una obra coral.

 

 

Nens de 6 - 9 anys

  • Primera Sessió - presentació, jocs de reconeixement, jocs d'imitació I (rols d'equip, rols de lideratge); jocs de contactes físics I (desinhibició; jocs corals)
  • Segona Sessió - jocs d'imitació II; jocs de contacte físic II; jocs amb la veu I (respiració)
  • Tercera Sessió - jocs de contacte físic III; jocs amb la veu II; jocs d'històries I
  • Quarta Sessió - jocs d'històries II; reconeixement amb els companys; conclusions

 

 

 

Nens de 10 - 13 anys

  • Primera Sessió - presentació; joc de reconeixement, jocs d'imitació I (rols d'equip, rols de lideratge, autoestima, autoconfiança); jocs de contactes físics I (desinhibició; jocs corals)
  • Segona Sessió - jocs d'imitació II; jocs de contacte físic II; jocs amb la veu I (respiració)
  • Tercera Sessió - jocs de contacte físic III; jocs amb la veu II; jocs d'històries I
  • Quarta Sessió - jocs d'històries II; reconeixement amb els companys; conclusions

 

 

 

Nens de 14 - 17 anys

  • Primera Sessió - presentació; jocs de dinamoritmos I (La flor, percepció espacial, escolta, concentració, respiració), comunicació no verbal I (desinhibició)
  • Segona Sessió - jocs de dinamoritmos II, la veu, comunicació no verbal II (jocs corals)
  • Tercera Sessió - jocs de dinamoritmos III, el cos, comunicació no verbal III (rols de lideratge)
  • Quarta Sessió - jocs de dinamoritmos IV (aplicació de tot l'anterior), aplicacions dels rols individuals i col.lectius (petita història; lideratge II); conclusions